سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو وب سایت (قسمت اول آموزش سئو سایت)

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو وب سایت (قسمت اول آموزش سئو سایت)

اگر شما هم قصد دارید وب سایتتان را سئو کنید در جای درستی قرارگرفته اید. همیشه تمام افراد به دنبال بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت خودشان می باشند، یا به دنبال آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای توسعه و گسترش کسب و کار خود هستند. در اولین بخش از آموزش سئو قصد داریم مهم ترین و اصلی ترین بخش قبل از شروع به هرکاری را با شما در میان بگذاریم.

شما باید قبل از هرکاری باید اقدام به آنالیز کلمات کلیدی در گوگل نمایید تا میزان محبوبت و ارزش وقت گذاشتن روی آن کلمه کلیدی را دریابید. در این مقاله بایک دیگر لیست کلمات کلیدی محبوب و پرطرفدار خود را جمع آوری میکنیم و سپس اقدام به سئو وب سایتمان می نماییم. باید این نکته را بدانید قبل از هرکاری شما باید بهترین کلمات کلیدی را برای سئو وب سایت خود انتخاب کرده باشید. زیرا اگر در آینده تصمیم بگیرید اقدام به خرید بک لینک نمایید باید بدانید برای چه کلمه ای میخواهید رتبه خوبی کسب نمایید. همراه سبک روزانه باشید.

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو وب سایت

همیشه افراد دوست دارند بدانند بهترین کلمه ی که میتوانند در گوگل رتبه ی خیلی خوبی کسب کنند چیست! باید این نکته را بدانید مهم ترین بخش در سئو، داشتن یک هدف برای بهینه سازی وب سایت است. به چه علتی میخواهید ترافیک جذب کنید؟ آیا تمام این ترافیک هایی که به سمت وب سایت خود هدایت می کنید برای کسب و کارتان مناسب است یا خیر؟ و چند نوع سوال دیگر که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

خب همان طور که میدانید بهترین ابزار برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل است. ما در گوگل میتوانیم به صورت رایگان به اهداف خود برسیم. البته اگر به درستی از این ابزار مهم و کاربردی استفاده نماییم. ما دو ابزار را جهت آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی معرفی میکنیم. دقت کنید ابزار های فراوانی وجود دارند که باید برای استفاده از آنها اشتراک ماهانه تهیه نمایید. اما برای شروع همین ابزار های رایگان کفایت می کند.

 

ادامه مطلب ...

عوامل رتبه بندی روی صفحه


راه صفحه شما بهینه شده می تواند تاثیر زیادی بر توانایی آن در رتبه بندی داشته باشد.

عوامل رتبه بندی صفحه جستجو در صفحه چه هستند؟

فاکتورهای رتبه بندی در صفحه می توانند در صورتی که به درستی بهینه سازی شوند، توانایی صفحه خود را در رتبه بندی تاثیر می گذارد. بزرگترین عوامل بر روی صفحه که رتبه بندی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار می دهد عبارتند از:

محتوا صفحه

محتوای یک صفحه چیزی است که ارزش یک موقعیت نتیجه جستجو را جلب می کند. این چیزی است که کاربر برای دیدن آن است و بنابراین به موتورهای جستجو بسیار مهم است. به این ترتیب، ایجاد محتوای خوب برای شما مهم است. پس محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه جستجوگرها، محتوای خوب دو ویژگی دارد. محتوای خوب باید تقاضا را عرضه کند و باید مرتبط باشد.

محتوای خوب درخواست تقاضا:

درست مانند بازارهای جهانی، اطلاعات توسط عرضه و تقاضا تحت تاثیر قرار می گیرد. بهترین مطالب این است که بهترین کار برای تامین بزرگترین تقاضا را دارد. این ممکن است به شکل یک کمیک XKCD باشد که جوک های nerd را به یک گروه بزرگ از تکنولوژیست ها عرضه می کند یا ممکن است یک مقاله ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را به جهان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدیو، یک تصویر، یک صدا یا متن باشد، اما باید یک تقاضا برای محتوای خوب در نظر بگیرد.

محتوای خوب قابل اتصال است:

از دیدگاه SEO، بین بهترین و بدترین محتوا در اینترنت وجود ندارد اگر آن را قابل اتصال نباشد. اگر مردم نمیتوانند به آن پیوند داشته باشند، موتورهای جستجو بسیار بعید به نظر میرسند و به عنوان نتیجه محتوا، ترافیک را به وب سایت داده نمیکند. متأسفانه این اتفاق می افتد بسیار بیشتر از آنچه ممکن است فکر کند.چند مثال از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویر AJAX، محتوای قابل دسترسی بعد از ورود به سیستم و محتوایی که قابل پخش نیست یا به اشتراک گذاشته نمی شود. محتوائی که تقاضا را عرضه نمی کند یا قابل اتصال نیست، در چشم موتورهای جستجو بد است و احتمالا بعضی از افراد نیز.

 

ادامه مطلب ...