سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

مقایسه بک لینک و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ساخت بک لینک در مقایسه با اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ چطور می توانید کاری کنید که محتوای شما برای معیار های مختلف سئو سایت، رتبه خوبی کسب کنند؟

یک مطالعه جدید که توسط Kaizen انجام شده است، نشان داد محتوایی که برای بک لینک ها عملکرد خوبی دارد، الزاما برای اشتراک گذاری های اجتماعی عملکرد خوبی ندارد و بالعکس.

با تحلیل بیش از 2300 محتوای اطلاعات مالی، Kaizen نشان داد که چه محتوایی بهترین عملکرد را برای URL Rating (امتیازدهی URL)، تعداد دامنه های ارجاعی (referring domains) و تعداد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دارند. نه مورد از ده محتوای برتر با بیشترین امیتاز URL، در میان ده محتوای برتر از نظر بیشترین دامنه ارجاعی قرار داشتند.

استراتژی های تبلیغاتی,اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی,اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

این موضوع نشان می دهد که یک رابطه مشخص بین این دو پارامتر وجود دارد. هر چه کمیت دامنه های ارجاعی بیشتر باشد، کمیت امتیازدهی URL هم بالاتر خواهد بود.

در این مطالعه مشخص شد که بهترین محتوا از نظر عملکرد برای (URL Rating (UR و تعداد دامنه های ارجاعی، شاخص فساد در سال 2017 بود که توسط سازمان بین المللی شفافیت (Transparency International) ارائه شده است. این کمپین نشان داد که چه کشور هایی در زمینه از بین بردن فساد در حال پیشرفت هستند و یا پیشرفتی ندارند، و مشخص شد بیشتر کشور ها، پیشرفت کمی در این زمینه داشته اند و یا به صورت کلی هیچ پیشرفتی در این زمینه نداشته اند.

  ادامه مطلب ...