سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

سبک روزانه - وب سایت ارائه خدمات آموزشی و خدماتی

جدید ترین مقالات تخصصی را به صورت رایگان در سبک روزانه دنبال کنید.

ساخت اکانت مجازی تلگرام | خرید شماره مجازی دائمی | ساخت اکانت مجازی تلگرام

ساخت اکانت مجازی تلگرام یکی از نیاز هایی است که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند  و یا به دنبال سایت ساخت شماره مجازی می گردند. درصورتی که شما هم قصد خرید شماره مجازی را دارید همراه ما باشید. میخواهیم  خدمات خاصی خود را به شما معرفی کنیم ،خرید شماره مجازی دائمی یکی از نیاز هایی است که کاربران به دنبال آن هستند.

شاید یکی از نیاز های شما خرید شماره مجازی بدون ریپورت است البته باید در نظر داشته باشید که شمارهای ساخت شده همگی خام هستند و شما با نوع رفتارتان مشخص میکنید که آیا اکانت شما ریپورت می شوند یا خیر؟!


خرید شماره مجازی

تصور کنید قصد ساخت حساب جهت استفاده از شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، اینستاگرام، تویتر، فیسبوک و سایتها و نرم افزارهای مختلف هستید، اما جهت ساخت و تکمیل ثبت نام نیاز به وارد کردن شماره موبایل و تأیید پیامکی هستید! مخصوصا زمانی که امکان استفاده از شماره شخصی شما برایتان مقدور نیست و یا تمایل به استفاده از آن ندارید و یا برای استفاده های شخصی و تجاری نیاز به ساخت تعداد زیادی حساب کاربری دارد؛ پنل شماره مجازی نامبرلند این امکان را به شما میدهد که به صورت نامحدود از بیش از 80 کشور مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی و آسیائی و ... اقدام به دریافت شماره با هزینه بسیار کم کنید. شماره هایی که امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی جهت ساخت اکانت در هر سرویسی را دارا هستند.


برخی از ویژگی های ما

  • قیمت ارزان 
  • تحویل فوری
  • پرداخت آنلاین
  • امینت بالا
  • شماره های مخصوص آمریکا با کیفیت بسیار بالا و عدم بلاک شدن

ارسال پیام در تلگرام » jan_3420@


چرا باید از سبک روزانه نامبر شماره مجازی بخرم؟

بی شک کسانی که دنبال شماره مجازی میگردنند به دو عامل خیلی اهمیت میدهند که آن دو؛ امنیت و تضمینی بودن شماره می باشد، سایت سبک روزانه برخلاف سایر سایت های خرید و فروش شماره مجازی اقدام به خرید پنل اختصاصی از سایت بین المللی ارائه دهنده خدمات شماره مجازی کرده تا شماره مجازی که به شما تحویل داده می شود کاملا اختصاصی و تضمینی و امن باشد.



نکات مهم

- اگر از سایت شماره مجازی خریده کرده ایید لطفا آدرس ایمیلی که به هنگام خرید وارد کرده اید را برای ما ارسال کنید تا خریدتان را چک کنیم و در صورتی که خریدتان تایید شد شماره به شما تحویل داده می شود.


- شیوه تحویل شماره: ما برای شما شماره را ارسال خواهیم کرد و شما بعد از ارسال شماره 8 دقیقه وقت دارید تا آن را وارد کنید و پس از وارد کردن ما برای شما کد تایید شماره را میفرستیم.


## توجه: کد تایید شماره فقط یک بار ارسال می شود و در صورتی که آن را وارد نکنید یا مشکلی از طرف شما پیش آید به سرویس ما مربوط نمی شود زیرا سرویس های خارجی فقط یک بار کد میفرستند و بعد از فرستادن مبلغ ر از ما کم می کنند.


- حتما در هنگام ثبت نام نام خود را انگلیسی وارد کنید تا سرویس مربوطه به مجازی بودن شماره شما شک نکند و در غیر این صورت اگر بلاک شوید مشکل از طرف شماست و به سرویس ما ربطی ندارد.


- ساعت هایی که معمولا آنلاین هستیم: 11 ظهر  + 5 بعد از ظهر + 11 شب (لطفا در این ساعات آنلاین باشید)


- قابل توجه دوستان عزیز که این شماره ها کاملا امن می باشد که توسط ما از پنل های خارجی خریداری می شود و کسی توانایی دسترسی به آن را ندارد اما پیشنهاد می کنم برای اطمینان، لازم است ک حساب خود را به تایید دو مرحله ای مجهز فرمایید.


- اگه موارد گفته شده در متنو رعایت بکنین، لوگ اوت نکنین، برنامه تون رو پاک نکنین یا مشکلی برای نرم افزارتون پیش نیاد، شماره همیشگیهدر غیر این صورت شماره رو از دست میدین


تایید دومرحله ای تونم از مسیر زیر فعال کنین:


  • انگلیسی


در قسمت setting-privacy and security-two step verification


  • فارسی


در قسمت تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت، تایید دو مرحله ای


- اگه میخواین شماره رو به ی تلگرام دیگه منتقل کنین، باید شماره رو در تلگرام جدیدتون وارد کنین، کد فعالسازیش میره برای اکانتی که الان برای شماره مجازی ساختین.


- برای اپدیت کردن تلگرامتونم، بهتره شماره رو در یک نسخه تلگرام دیگه وارد کنین ک جایی دیگه هم شماره رو داشته باشین و مشکلی پیش نیاد


ارسال پیام در تلگرام » jan_3420@



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد